universals

Har just haft en toppendag på Universals Studios. Disney Land, släng dig i väggen, säger jag bara. Detta var en rejäl upplevelse utöver det vanliga. Det var 3D, 4D, fart, fläkt, vackert väder. Allt för att det skulle bli en bra dag och det blev det tillslut. Favoriten blev garanterat The Simpson för oss alla tre.
Middagen intogs på Santa Monica Piren vid Malibu beach i solnedgången. Ganska mysig och väldigt god middag. Är ändå imponerad över mig själv att jag inte bara har fått i mig pommes och friterat denna resa. Mycket fisk ooch skaldjur, sallad och pasta. Tror dock att vågen och måttbandet ändå inte kommer vara på min sida när jag kommer hem. Det blir svält i två veckor när jag kommer hem. MEN, nu är det semester = det finns inte riktigt någon morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0