Änglarnas stad.

Nu är vi framme i L.A änglarnas stad. Galen biltur med massor av intryck och härliga vyer. Jag har verkligen blivit glatt överraskad av californien. Mamma och pappa tjatade om hur häftigt det var att åka längs kusten och blablablabla, jajajaja, tänkte jag. Ack, så fel jag hade. Vilken total och häftig upplevelse det var. Jag längtar verkligen tills jag får komma hem och visa alla vackra bilderna jag har tagit för mina nära och kära!
Nu är jag helt och hållet genomslut. Imorgon ska jag och Elisa på konsert med Emily, en av tjejerna från Atlanta. Det hoppas jag kommer att bli grymt roligt. Det kan väl inte bli annat en en big hit om Justin Bieber är gäst Host på konserten?! ...
Eller så kan det beror på att det är artister som Pitbull, Nicki Minaj, Maroon 5, The Wanted och Gym Class Heroes som kommer att sjunga sina superhits. Med flera andra grymma artister. JA, jag försöker göra er avundsjuka och ja, jag vill lyckas, för jag befinner mig just nu i Los Angeles och det gör inte ni. HA!
XOXO L.A girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0