Jag vill för mycket

Jag vill verkligen för mycket just nu. Jag vill till Thailand, USA, Australien, tågluffa... Jag kanske ska satsa på en trisslott och vinna storvinsten´och bara dra? det skulle uppskattas ganska mycket just nu måste jag få lov att säga!

Tur att Frankrike och USA redan är bokade resor iaf. Du vet jag ju att jag kommer dit, även om det inte blir några långa turer så får jag ändå se det jag vill se! Just nu funderar jag faktiskt på att ta ett år till off from school, bara för att jag vill göra och se så himla mycket. Jag har ingen som helst lust att sätta mig vid skolbänken igen. Kan jag få bättre anställning på konsum också, så vill jag nog faktiskt hemskt gärna jobba ihop lite mer pengar och se lite mer innan jag beslutar mig för att plugga igen. Typiskt med att ha ångest över sådana här saker och bara hetsa igenom allt, istället för att stanna upp och njuta. Därför tror jag att jag behöver en semester som ligger på typ två eller tre månader så att jag hinner njuta också. Jag behöver komma bort från Gnesta, för att, ja hur löjligt det än låter, växa upp lite och hitta mig själv. Tror man mognar jävligt mycket under sådana resor.


Kommentarer
Postat av: Elgen

Do it. Tror i-n-t-e det kommer skada. Alla jag känner som har tagit sabbatsår och rest har lärt sig grymt mycket. Det är ju bäst att resa.

2012-01-26 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0