.

Nu väntar jag på Isabelle. Jag sitter i sängen i mysdressen bredvid hårbollen Sixten istället för att vara med Mamma på spinningen. Ganska illa, jag vet. Jag önskar faktiskt att jag kunde skylla allting på Isabelle, men det kan jag inte. Den enkla anledningen var helt enkelt att jag hade alldeles för mycket träningsvärk efter i måndags att jag inte kunde träna. Sedan att jag jobbat nonstop i nio timmar, utan rast och knappt fick i mig någon lunch kanske var en lite bidragande orsak.

Isabelle borde kliva in genom Ekhammars dörrar när som helst nu. Vi ska kolla lite mer på resor. Ditresan bokad och första hotellet, nu är det bara resten kvar!!! Varför är det så väldigt roligt att bränna sina pengar på sådant här? jag njuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0