.

Det blev ingen genomgång av året, det blev liksom lite för mycket som hände för att det skulle finnas tid över. Jag hade i alla fall ett suveränt nyår med underbara människor. Spenderade årets första dag med den person jag tycker mest om i hela världen, och årets andra dag med mina två finaste vänner. Den ena av dem fyllde nämligen 20 år!

2012 ser väldigt ljus ut faktiskt och jag njuter verkligen av att inte ha någon skola att gå till detta år. Jag älskar det faktiskt och vet egentligen inte om jag egentligen är redo för att börja skolan till hösten, men jag måste väl få ärslet ur vagnen...

Året bjuder på en hel del utlandsresor. Först ut är Paris med Johan, senare USA med Isabelle och eventuellt USA för att hälsa på Elisa. Så ja, jag kommer njuta hela våren!!

2011 vet jag inte riktigt hur jag ska sammanfatta. Jag började året väldigt stressigt och det jag kommer ihåg från vårterminen i skolan var bara en massa jävla stress och projektarbete. Plus att man ville klämma in lite studentfestande på det. Och sen kom det en operation också den 7 februari som jag verkligen inte såg framemot. En operation är en operation för mycket och jag skulle då genomgå min andra. Så Hela januari och februari var ganska ångestfyllda och lite nere. Det fick sig däremot en ändring på studentdagen när jag gick ut med relativt fina betyg, ut från en skola jag aldrig kommer sakna förutom människorna i den och mot ett liv jag visste att jag skulle trivas med.

Sommaren bestod av skåne, jobb, umgänge, utgångar och sådant som en sommar ska bestå av. Jag gick nog upp en sisådär 7 kilo på någon månad...

Hösten har bara bestått av en massa jobbjobbjobbjobb. Och festfestfestfest. Två konstraster där båda faktiskst är roliga, för jobb ger pengar och fest betyder att jag får bränna pengar! Pengaspenderandet under hösten var faktiskt ganska vidrig. Det känns som att jag hade varit miljonär om jag inte bränt så mycket, med tanke på den ganska härliga summa jag har nu på kontot. Tur att det kommer en vår där jag kan bränna alla dessa pengar.

2011 sammanfattar jag alltså med att det var ett bra år, ett av mina bättre faktiskt. Det känns på något sätt som att jag har börjat hitta mig själv igen under det här året. Jag har lagt operationerna bakom mig, stressar inte sönder för att vara perfekt i skolan med högsta betyg. Nej, jag njuter istället av att faktiskt ha ett liv, vilket det ofta kändes som att man inte hade i skolan.

Däremot har jag förlorat många under året, människor jag inte längre har kontakt med, men som jag önskar att jag var bättre på att träffa och prata med. Människor som jag inte ser tillräckligt ofta, men som jag däremot är bättre att höra av mig till. Mina två närmaste vänner och jag kommer ha en tuff vår framför oss. Vi kommer inte att ses mycket alls, men vi funderar på att fira allas hemkomster i juni med en hejdundrande 20årsfest! vi får se helt enkelt. Jag känner mig trots allt positiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0