Lycklig

Önskar att jag skulle kunna spola tillbaka tiden för att insupa verenda liten detalj av Paris och sällskapet. Jag har haft fyra helt och hållet magiska dygn i en otrolig stad med min fina pojkvän. Jag är verkligen bortskämd som har dig. Tackar gudarna för att du valde just mig att tycka om.<3

Jag vet inte vart jag ska börja. Jag är så överväldigad av glädje och lycka just nu. Jag vet att det kommer komma lite dippar då och då framöver, men jag är ändå så himla lycklig. Jag har precis varit i Paris med världens finaste person. Jag fyller snart 20 år och det ska firas med nästan hela släkten här hemma på lördag och många goda vänner. Jag ska snart åka till USA med Isabelle och Donald. Världens bästa ressällskap känns det som. Jag och Donald vet ju i alla fall att vi klarar av att umgås 24/7 efter Japanresan i tvåan på gymnasiet!

Jag har faktiskt två underbara jobb som jag trivs otroligt bra på. Att jobba på konsum har faktiskt förvånat mig. Trivs mycket bättre där än vad jag trodde at jag skulle göra. Och så dagis... Jag har halvtidstjänst på världens mysigaste dagis med underbara ungar och trevlig personal.

Idag känner jag mig verkligen så tacksam över alla i min närhet och allt som händer i mitt liv just nu. Kanske har jag tagit med mig lite av Paris magi hem?

Imorgon blir det kanske en extreme makeover på mig! den som lever får se. (om jag vågar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0