.

hehe. ops.
exakt en månad sedan jag skrev sist. Jag tror att jag borde skämmas, men jag orkar faktiskt inte riktigt det.

Jag har i alla fall hunnit med mycket. Jobb på dagis, jobb på konsum, julklappshets, slutat jobbet på dagis (=/), firat jul, umgåtts med Johan, umgåtts med underbara vänner. TRÄFFAT ELISA!

jag har som sagt haft fullt upp hela tiden och jag har njutit av varenda sekund. Idag var jag och mamma iväg till Skärholmen och shoppade loss på lite nyårsklänning och annat smått och gott. Jag är faktiskt väldigt nöjd med min nyårsoutfit, men jag önskar bara att man kunde gå ner typ 6-7 kilo på två dagar. Hur fan ska jag lyckas?

Nyåret kommer firas in med underbara människor och jag hoppas att vi kommer ha väldans roligt. Borde man summera det gångna året eller är det onödigt? vi får väl se vad som väntar imorgon, om vi finner någon tid för datorn bland all träning (måste ju göra ngt för att gå ner de där 6-7 kilona), reseplanerande, matlagning, eventuell shopping och pojkvänsmys. Det känns svårt, men ibland förvånas jag av min effektivitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0